lunes, octubre 27, 2008
lunes, agosto 11, 2008
EXPO RETRANQUEIRA

Esta semana se inaugura en el marco de Viñetas desde O Atlántico 2008, que comienza hoy mismo, la exposición RETRANCA: LERASNOS DE MORTO SE NON NOS LES DE VIVO. Será en la Sala Salvador de Madariaga, c/ Durán Loriga 10, La Coruña.
----------------
Más información sobre las demás exposiciones, actos y charlas del Salón de Coruña, aquí
Publicadas por
Pepo Pérez
Publicado a las
10:53
0
comentarios
jueves, abril 10, 2008
EXPO RETRANQUEIRA

Mañana viernes a las 20:30 horas se inaugura una exposición con páginas de la revista Retranca y también se presentará su nuevo número. Lugar: edificio multiusos de Xunqueira-Redondela.
O venres 11 de abril ás 20:30 horas inaugúrase a 1ª EXPO RETRANQUEIRA!!!. Tras 6 números a revista galega de humor Retranca, reune unha selección das súas mellores páxinas nunha exposición. Tamén se presentará o novo número adicado as series de Tv á galega.
O acto terá lugar no edificio multiusos da Xunqueira- Redondela. Ao remate da presentacíon haberá papatoria e viniño, como é tradicional na nosa terra.
Ao acto non está invitado Paquirrín, así que podedes vir coas vosas mozas, e non vos teredes que preocupar de que se zampe todos os canapés..
Agardámosvos!!
Publicadas por
Pepo Pérez
Publicado a las
16:58
0
comentarios




